Sunday, April 10, 2011

Tere sõbud.
Eilne päev oli suht pöörane...
Alguses käisin Lisetti sünnal,suht normal oli,siis läksime Anette ja Gretega Spring Uotletile.Ma ei tea...polnud nii
hea kui arvasin:)Aga täitsa Ok.Sellele järgenes üks autosõit koju,Anette ema pani meid minu pool maha ja Grete läks koju.Anettega läksime sööma ja siis mõtlesime et äkki läheks tema poole ööseks .Läksimegi.Grete tuli ka,Erik ja Ermo ka.Alguses mõtlesin et nagu täiega äge saab olema,aga õhtu poole tuli väike masendus peale ja läksin koju.Mingi 11. aeg läksime välja veel,ja siis.....hakkasin nagu täiesti lambist nutma,ja kohe täiega.Nutsin mitu korda,ja kõik lohutasid,(nad on ikka hull toredad).Hiljem rääkisin Anniga juttu,keda ma kohutavalt igatsen näha,aga ja täna võibolla näeme,vaatab.Mis siis veel....hmm....ahja ,Karmenit tahaks ka näha täiega ,ja hullult pommitada küsimustega kuidas läks jne.Ja endiselt tahan ma kohutavalt Tartusse,ja kõiki neid näha,ohh:/Aga ega ma niipea ei saa alles mingi 20.da Aprilli paiku lähen.





No comments:

Post a Comment