Sunday, April 3, 2011

Tsauka,olen siin väääga uus,aga eks ma ära harjun.
Hetkel on mul kõrini vabaeaga,niiet hakkan siia üsna tihti blogima
Eile eht laupäeval,oli mul super õhtu,veetsin päeva koos sõbrannadega,kes on mulle hästi ,hästi ja kordan hästi kallid,
Kuna päeval polnd eriti midagi teha ,saime kokku ja läksime poodi,rääkisime juttu ja niisama naersime.Korrasks tuli mul pähe mõte, et võiks minupoole ööseks minna,kuna mul vanemad läksid niivõinaa kodust ära siis  läksimegi.Aga seda ,et me ei joond võimidagi,olime niisama ja chillisime.Kutsusime Ermo ja Eriku ka.Nalja sai täiega.Ahja,seda ka et eelnev päev me olime Anniga olnud Kammu pool,läksme mingi poole kuuest maga sest kammu pidi kohevarsti Egiptusesse minema ,ja me ei saand teda terve öö uleval hoida,mainin ära et ka seal sai kõvasti pulli.Okei düübid ,see oli mu esimne postitus.:)Täiega hakkasin kaiffima präegu.Homme jälle,Tsaukaaa

No comments:

Post a Comment