Monday, May 16, 2011

Hei
Ma väg vabandan ,et pole lihtsalt niipikka aega siia kirjutanud-.- Ise ka pettunud endas.
Aga no kust nüüd alata.Räägime reedest.
Lihtsalt mainin ,et vääga vääga chill oli.Päeval sain Joosepi ja Magiga kokku.Chillisime veits vanalinnas ,ja siis läks Magnus koju.Jäime Joosepiga omapead.Käisime veel veidi ringi ja siis läks ka joosep koju.Aga no ,õhtul saime me kõik jälle kokku.
Niisiis ,läksin Mäci -üksi ...Ja siis helistas Andu.Rääkisime veits ja ta tuli ka sööma.Sõime ära ja läksime mingit üli chilli videot tegema.Mis värk on.Ma olin just see päev hirmus kurb ja masendunud,ja siis seal videos pidin mängima poritiivset kuju.Aga noh ,enda arust tulin ma sellega hästi toime:D
Veetsime veel veits aega ja oligi õhtu käes.Läksime Olli.Te ei kujuta ette kui õnnelik ma olin ,et Anni ja Grete ka tulid.Ma tean ,et ma ei näidanud seda just kõige paremini välja aga ma olin meeletult õnnelik.
Olevistes oli mõnus nagu ikka.Ülistus oli super.Kõik oli suurepärane.Peale teenistust tutvustasin Annile ja Gretele ka teisi  ollikaid:)
Point on selles ,et Annile ja Gretele meeldis .
Laupäev-Läksin Amanda sünnale.Mega fun oli.Pärast seda läksime Rando sünnale ja ka seal oli mega fun.Nii istusime autosse.Kui alguses meid oli autos vaid 3 siis nüüd oli meid 7.Mis te arvate kas mahtusime ära-.-Aga niihea autojuht kui Anete on ,tulime me toime.Läksime Roc Al Maresse .Võtsime Seidi peale.siis oli meid juba 8.Edasi sõitsime Vinjardisse.Vaatasime seda üli lootustäratavat eurovisiooni.
Nüüd on mu käed väsinud:D Ei saa parata. 
Igatahes ,sellest ajast millal ma pole kirjutanud on mul kõik väga hästi läinud.

No comments:

Post a Comment