Friday, April 15, 2011

16.04

Tsauki,tänane päev on olnud suht maru.
Mingi 12.paiku käisin Anni kullakese lauluvõistlusel,kahjuks ta edasi ei pääsenud,aga siiski laulis kõigeparemini:).Hm,edasi läksime Anni empsi auto peale ja siis juba koitsa.Sõin ära,vahetasin riided ja läksin Anettega marsuuttakso peale(marsa peale).Nii siis saime Gretega,kokku,ja läksi Virru chillima ,ärge arvake et me nüüd mingid VIRUKAD oleme,mõnikord võib ikka seal suht aega parajaks teha võinii.Okei,see selleks,siis läksime Mc"donaldsisse:) Insidee jokees.:) .Sealt edasi läksime me kinno,mingit õudukat vaatama.Seal oli ültse mingi suht hull kammajaaaaa.Mingi onu ei uskunud et me 14 oleme,muidugi anette ja grete ei olegi,HAHAHA.Aga mina olen,ja see Kristo(töötaja)ei lasknud meil pileteid osta .Okei,siis helistasime Gerlile.PALJUUU ÕNNNE KALLIKE!.Gerli ostis meile piletid ära,ja lõpuks pääsesime ka filmi vaatama.Suht õudne oli...Ja see oli veits diip,et sellises kohas kus inimesele halba tehti Grete ja mina irvasime?!nagu Whaaat?.Anette kiljus!.Okei,suht pikk teema oli.Aga ega ma minema veel ei lähe.Nii kui film lõppes läksime me poodi,aah gaad seal oli ka suht jama .Mingi raha asjad jne,suht 30.min seisime seal ,nagu reaalselt.Ja kassa suleti ka meie pärast.Pärast sai ka veits naerda veel.Bussis ja Anette pool.Igatahes kell on 2:26öösel,ja mul on üleväsimus.:(Tahaks magada!Ja nüüd jäängi.
Head ööd semud.Tore päev oli mul igatahes ja loodetavasti tuleb ka teil homne sama hea ja veel parem päev.
Xoxoxoxo

No comments:

Post a Comment