Thursday, April 14, 2011

NEED SUMMER NOW!

Ah,tõesti mul on vaja hädasti suve.Praegu on suht rasked ajad .Isa ja ema tahavad kolida maale....õõhh.
Aga kas nad minu peale ka mõtlevad,kõik -kõik minu sõbrad jäävad siia.Mida ma ilma nendeta peale hakkan?!
Igatahes,tänane päev hakkas hästi.Ma vaatasin aknast välja ja selline sügav rõõmutunne tuli sisse,päike paistis,linnud laulsid,just nagu kuskil muinasjutus.Eile õhtul tuli mul väikene masekas peale,saatsin Joonale sõnumi,ja ta helistas tagasi.Ma ei saa aru kuidas üks inimene suudab mul tuju heaks ajada.No ta rääkis mulle igast head juttu kõrva ,ja seda ka et ta mõtleb koguaeg mootorratastest:)annan andeks:)Ei tegelt ma nii tõesti väga tahan käia Vanalinna Haridus Kollegiumis ,noh tahan hakata seal käima.Ohjah,tegelt peab täiega neist maseka hetkedest üleolema.Ja eks ma seda üritagi teha.Eile käisin õhtul Eriku ja Ermoga väljas.hmm...tundsin et kõik on suhthästi,naersime ja rääkisime juttu.Tegelt ma olen Erikule ka tänulik ,täiega,ta on mind ka kõvasti aidanud.Nüüd jään ootama ,24.aprilli,no siis lähen Carla ristimisele võibolla,niitahaks,ja saab jälle Tartukaid näha.Käin arstil ära ja siis ongi käes päev mil ma sõidan Dublinisse,Meeri poole.AAAH nii ootan.Ja peale seda on ju käes 5.mai .Ohja,siis lähen Rootsi.Ma loodan et tuleb Elutripp.Kõik oleks OIVALINE,kui Grete ja Vanessa ka tuleksid,nad lihtsalt peavad.!Ma panen teile siia mõne hea laulu.Ei tea kas kuulate sama muusika stiili ,igatahes need on head laulud.

                                    Igatahes.Armastan ja ciooooo,see vist tähendab mingis keeles Tsau:)

No comments:

Post a Comment