Thursday, April 28, 2011

Armastan elu,isegi kui see kui see on mõnikord väga keeruline,aga peabgi olema!

Ma tean ,et seda juttu on palju aga see pole midagi nii deep teema niiet lugege mu kallid kaasmaalased:)
Mind valdab järjekordselt väikene tühjus.
Ma loodan ,et saan hakkama selle blogi kirjutamisega.Vähemalt ma üritan.Kõik ei tea seda ,aga see on ju tegelikult üprisgi raske.Ma ei taha kirjutada nii: Omg,(ja sellele järgneb tohutult roppe sõnu).See võiks tulla kuidagi loomulikult ja mõnusalt.

Mu tunded on väga segased,ma tõesti ei tea mida teha.Kurtsin ka Vennale seda(Joonale),tema hakkas rääkima ,et ma pean tedma mida ma tunnen ,aga ma ju ei tea.Samas see kutt on ju ilgelt nunnu:).....
Oh kurtsin siin natuke.:) Loodan ,et te ei pahanda.Ma ei taha ka mingit romaani siia kirjutada:)

28.04.2011
Tänane päev hakkas mul üsna hilja.Nimelt ma ärkasin kell kell 13.00 .Tavaliselt juhtub see kusagil kell 9.00.
Ema tuli mind üles äratama ja lausus sellised sõna ,,Roosi sa poleks pidanud eile tervet pakki neid köha tablette ära sööma"jah,ma ei tea miks ma nii tegin.Igatahes.Kuna mul käib söömine kella peale ,siis sõin hommikust kell 13.00 ja emme läks poodi juba lõunasööki ostma.Ma usun ,et tänane päev kulgeb edukalt,ravin ennast kuna ma olen haigestunud sellesse koledasse kurguvalusse ,mis hetkel kõiki piinab.
Ma saan kindlasti laupäevaks ju terveks ,sest siis suundun ma lennukile ja sellega juba Dublinisse.

Tartust:
26.04.2011
Saabusin Tartusse,chillisin veits emmega,ja siis läksin juba Psühholoogi juurde.Ta on tore.Rääkisime maast ja ilmast ja kuidagi läks jutt õmblemisele.Ma ütlesin talle ,et see meeldib mulle,ja ta veenis ema mulle seda rohkem õpetama.Igatahes.Edasi läksin Lõunakasse sööma.Ja rääkisime emaga sellest kuidas kaks tüdrukut olid klatzinud Lyseth Lutsi taga(kes teab).Olid rääkinud ,et ta isa on Lõunakeskuse omanik ja paljutki veel.Tegelt ma ei tea kas see on tõsi.
Käisin kaltsukates ja ostsin igasuguseid asju,järgmised püksid on mul ka jalas mõndadel piltidel.Minu arust on tore emmega koos mööda kaltsukaid käia.Ja kes veel ei tea on need väga sootsad leidmaks huvitavaid asju.
Päeva poole sain Stella ja Hilaryga kokku.Käisime stella pool ,ja niisama nautsime päikeselist Tartut.
Õhtul sain Andreasega kokku.Jalutasime Vanalinnas ja rääkisime juttu.Hiljem liitusin meiega Annaliis ja Stella.Te ei kujuta ette kui hea mul oli Annaliisi näha .Jooksin ja kallistasin teda väga tugevasti,hiljem läksime Armastusse.Üks naljakas seik juhtus veel.Läksime Annaliisiga sama bussi peale ja meie teed lihtsalt ühinesid ,sõnaotses mõttes.Läksime sama teed pidi koju,ja tuli välja ,et ta on mul peaaegu naaber:)
Niimoodi toredalt lõppes mu õhtu.
27.04.2011
Päev hakkas mu kalli emaga veidi tülitsedes.Mulle absoluutsetl ei meeldi seda teha,ja pärast on suured süümekad,aga siiski me leppime temaga alati ära.Igatahes:eile oli mul tohutult tore päev.Ma austan inimesi kes on arvestades oma raskusi ilmselgelt edaga tohutult hästi toime tulnud.Nimelt oli eile tartus tudengite päev,ja seal ma nägin ratastoolis olevaid inimesi,nad olid nii toredad ja naeratasid kõigile.Üks andekas naine joonistas oma varvastega kuna ta lihtsalt ei saanud seda kätega teha ,ja paljud mehed ja naised tantsisid ratastoolis kantri tantse.Seda oli lõbus vaadata.Meile on antud palju andeid ,aga kas me ka kasutame need kõik ära?Jumal on meid nii tohutult õnnistanud!
Pärast nägin Andreast ja Sandrat .Saime Stellaga kokku.Ja chillisime niisama Tartu peal.Tahtsime üle kaardsilla minna.Aga see jäi ainult Andu unistuseks:)Haaha.
Vanalinnas nägime Anna-Lead,ja Mullut.Anna-lea tuli viiuli katsetelt ,mida ta oli 10 aastat harjutanud.Ta oli veidi kurb,niisiis me kõik palevetame tema eest.Läksime ja jalutasime veel veidi.tegime aega parajaks Kaubsi ees.Nägime Kevinit,ja mulle meeldib ta RULA.Siis tuli Hilary ka.Natukese ajapärast ma läksin pükse vahetama ja kõik olid kadunud.:) Sain teada ,et Andu kohtus Martiniga :)Niisiis kallistasime Stellaga ja ta läks kodukat ette valmistama.Jäime Hilaryga kahekesi Annaliisi ootama.Mul oli jälle tohutult hea meel teda näha:)chillisime veidi ja läksime Carlale vastu ja siis läksi Stella poole.Seal olid juba Karli ja Diana.Hiljem tulid ka Joona ja Andreas.Andreas tegi teemat,ja see läks tegelt südamesse.Hiljem läksime Joonaga Ja Annaliisiga kodu poole.Jätsin temaga hüvasti(nnuuuks)Ja Joona saatis mu bussi peale.Ta on mulle ikka väga oluline.Istusime ja ootasime bussi.Siis tuli mu ema ja läksime bussi peale.Jooanaga kallistasin ja jätsin jällegi ühe kalli inimesega hüvasti.
Bussi peal juhtus nimelt see et meil ei olnud piisavalt raha ja jäime maha.Ega bussijuht ka kõige toredam olnud.Kutsusime Kersti ja Rebeca ja rääkisime nenedega seni juttu kuni järgmine buss kohale jõudis.Tahan öelda ,et ka Rebeca on mulle KALLIS.Kohutavalt hea sugulane.
Nii lõppes minu reis Tartu.Ootan juba jäsrgmist korda!
                                                                       Emmega

                                                                      Kaltuka püksid          

                                                                             Rebecaga

No comments:

Post a Comment