Monday, April 25, 2011

Enese leidmine.

Appi,ma ei tea mis minuga toimub.Ma olen lugenud vist mingit 100 blogi ära ja need on mulle niipalju õpetanud.Näiteks Karli blogi,ma lugesin seda hullult süvenenult,ta kirjutab nii hästi.Ja mingil hetkel hakkasin Ollist ühe poisiga rääkima,kellega sai ka noortekal juttu aetud.Ma olen talle kohutavalt tänulik.Ma tahan ütleda neie ,nendele sõpradele kes lihtsalt ei austa seda mida mina armastan ,et kas ma pean olema selline nagu teie tahate.Üks mu sõber Erik.On mulle rääkinud haiglast välja saamis päevast saadik ,et ma olen oma elu nii tuksi keeranud selle kristlusega.Alguses ma tõesti puhkesin nutma ja mõtlesin ,et mida nad must arvavad aga pärast Michaeliga rääkimist...appi see nii aitas mind.Ma olin täna terve päeva üksi kodus ,ja mõtlesin sellele kui palju.Ma tõesti armastan Jumalat.Ükski mu sõber ei saa seda ümber lükata.Michael ütles mulle ,et tema jättis oma vanad sõbrad maha.Mina seda ei tee,ma tahan lihtaslt ,et nad mind mõistaksid.
Ma käisin vahepeal ära.Surnuaias.Mu väga kalli vanaisa haual.Ma ei tea miks kõik küsivad ,et kas ma mäletan teda.Muidugi mäletan.
Ühesõnaga tänase blogi mõte on ,et MA ARMASTAN OMA ISSIT JA KEEGI EI MUUDA SEDA.
Armastusega Roosi

2 comments: