Wednesday, April 13, 2011

Hellooo....
Niii,hakkas jälle üks tore päev.Täna on plaanis teha endale üks vöö ja ,teate küll ,no see medaljon.Kuna ma koolis ei käi hetkel siis on mul üüratult vabaaega.Olen teinud endale eesmärgid,et hakkan õmblema ja tegema ehteid,lisaks aitan ka ema kodustestöödes.Hmmmm..tegelt tahaks kooli tagasi aga kuna teatud põhjustel ei saa siis pole midagi,kindlasti imestate miks ma tgasi tahan,aga uskuge mind kui juba nii kaua kodus oldud siis tahaks ikka tagasi küll.Ah vahetame teemat,hmm,millest mul siis veel rääkida oleks ,no tänane päev alles algas ju ,aga kindlasti juhtub veel midagi väga põnevat täna niiet,ma arvan et kirjutan siia veel:)
NB:ma armastan tohutult oma sõpru,ma paneks siia neist mõned pildid,nad on mind niiiiiiiiiii(sorri vanessa)nii palju aidanud





                                                                           ARMASTAN



.....ja neid on veel palju,Tartu omad,Stella,Joona,Annaliis.....Tahaks näha juba,ja muidugi Karmen.

No comments:

Post a Comment