Wednesday, April 20, 2011

Springg.

Tsauki.
Sorri ,et ma siis pole jõudnud viimastel päevadel kribada.Aga nüüd siis teen seda.
Alustame reedest.Reedel oli suht lebo päev,kuni Anni helistas ja teatas ,et tahab minuga linna minna,panin valma end ja läksingi.Ootasin teda veits,ja seni proovisin igast kleite ...:)



Ma ei tea mis keiss on ,aga hetkel meeldivad mulle sellised kleidid,need on lausa vapustavad.Sellised rahulikud jne.Okei,Anniga sai linnas nalja ja veel nalja.Käisime mäcis jne.Ja tormasime marsa peale.
Neljapäeval ma vist muud ei teind kui käisin maal.Emmega tegime piti ja värki:)

Hm,Spring outletletilt ka paar pilti.
Ärge nüüd mõelge ,et see esimene pilt on mingi reiiitttt ä:) tegelt me tahtsime lihtsalt teha neid kutte järgi kes kannavad oma pükse võimalikult madalal et käik nende kanni näeksid:)Õudne:)
Ah anname andeks:)
Tegelt rohkem polegi hetke seisuga midagi kirjutada.Seda ka ,et Emps saatis VHK-se kirja,et ma sisse saan,ja loodame et direktor saadab nüüd tagasi ka!:)Ma nii tahaks sinna kooli minna!.:)
Aina kevadisemaks läheb,ja ega sinna palju pole,kui suvi on käes.
xoxoxo.

No comments:

Post a Comment