Sunday, April 24, 2011

NÄDALAVAHETUS.

Minu väga suured vabandused ,et ma pole siia kaua bloginud.Neljapäevast saadik ,kui ma õigesti mäletan.
Alustame siis algusest.Neljapäeval oli Jüripäev.Sain sõpradega kokku,ja niisama veetsime veits head aega.Siis läks veel paremaks...Tee peal nägime Karmenit ja Carrut,see oli esmene kord kui ma neid nägin,ja kohutavalt toredad inimesed on,Kallistan kõvasti.11.aeg läksime minu poole ja olime veits batuudil,Mina ,Carru,Karmen,Anni,Grete,Anette,Erik,Ermo.Naerdud sai ka.Tore päev oli.Reedel oli mul juba aeg sõita maale.Ootasin seda,sest siis sai minna KALTSUKAID rüüstama.Sealt võib hullult head kaupa leida.Toon mõned pildid teile ka siis näitamiseks.Näiteks sain endale sealt kaks nunnukat kleiti ja ühe koti,ja siis veel ühe armsa särgi mille ma ümber teen.Tädi on mul ka viimasel ajal pulliven,hullult naeda sai,me ostsime endale ühesugused öösärgid ja väljanägime nagu tondid......Laupäevani olin siis maal ja edasi koju,pühapäeval sain kell 12 Ermo ja Erikuga kokku.Jalutasime veits ja läksime minukale.Pärast tuli Anette ka.Päev sujus mõnusalt,hiljem saime Anniga kokku,ja läksime poodi,hullult äkitselt tuli mõte grillida,ja niisiis ostsimegi toidud ja värgid,helistasime Karmenile ja see kullake saigi tulla.Hullult fun oli.:)Pärast liitusid teised ka.
päeva lõpuks on mul meel veits kurb,sest inimesed kelle peale ma olen lootnud,muutuvad nagu totaalselt.Sellest on kahju:(Aga eks peab selle neile andeks andma.
Siiski minu nädalavahetuse võib heaks kiita!
                                                                              KOTT

                                                         MINU KÕIGE NUNNUM        

                                                                             SÄRK

                                                                            TÄDI
                                                                     JA MU PROSSID        

No comments:

Post a Comment