Monday, May 30, 2011

Hetke seisuga olen ma aru saanud ,et viimasel ajal ma olen kohutavalt halb blogija.......
Tahtsin öelda tere teile kõigile ja küsida kuidas läheb?!
Mainin ära veel ,et suvi tuleb väga võimas .Tulemas on -3D laager,Olli laager,Punkti laager,Koolilõpupiknik,Anette lõputöö esitlemine ja ta lõpetamine!,Muhusse minek,Rõugesse minek ......ja see suvi ma kavatsen veeta võimalikult kvaliteetset aega ehk siis oma kõige lähedamaste sõprade seltsis nendeks on Anni,Grete,Anette,Vanessa.Tartu on ka väga südamelähedane ja seal olevad inimesed keda ma lihtsalt nii paaniliselt igatse,ja muidugi nii palju kui võimalik Ollikatega koos olla.
Mu päevad on möödunud üpris hästi.......tegelt mis ma ikka kaeblen, nagu eelmises postituses öeldud siis mul on kõik olemas.Sõbrad ,pere ja mu ümber  armastavad inimesed.
Täna oli tore,käisin Vanessa ja Anettega kinos.Ma juba teatsin mis sealt tuleb,Väga palju seda mitte kõrvus helisevat naeru:) Ühesõnaga Vanessa ei naera nagu teised NORMAALSED inimesed,see on kuidagi.......kaamli moodi.
Täna juhtus üks kohutavamaid asju üle pika aja.Läksin oma väga väga väga kalli Anniga tülli,õnneks see lahenes hästi.Leppisime ära,ja see muutis järjekordselt mu mõtlemist.Tahan ütleda ,et ma lihtsalt armastan teda.See post ongi vist rohkem Annile suunatud,sa võiks seda lugeda!:)
Tahan ütleda ,et haiglast välja saades olin ma kohutavalt positiivne ja kõik ütlesid ,et see ei ole nii,et on ka negatiivseid külgi ja nendega peab ära harju.Lihtsalt tol ajal haiglas oli kõik niii üksluine ja kõik oli sama ,ei saan katsetada midagi.Ja see muutisgi mu nii naiivseks.Samas väga otsekoheseks.Ja nüüd on käes see aeg kui ma olen selline ükskõikne ,olen muutumas vist vanaks minaks ,mida ma sugugi ei taha,ja palun öelge kõik mulle kui te märkate ,et olen jälle muutunud ülbeks ja pealiskautseks.Ma üritan muuta ennast kohutavalt .Samas me muutume ju iga sekundiga....aina muutume ja muutume.

No comments:

Post a Comment