Friday, May 27, 2011

Jube raksed ajad on.......ma ei saa midagi aru,samas olen ka väga õnnelik,eile sõitsin nõmmelt koju ja terve tee lihtsalt naersin,kusjuures üksi.....Jaaa ,ma ei taha teda mida nad minust mõtlesid,need kaasreisijad.
Eilne päev oli kordaläinud.Hommiku poole läksin oma eelmise klassiga nukuteatrisse,täiega chill oli:)
Peale seda sain Jakiga kokku,läksime mäkki ja siis nõmmele.Järjekordselt chill oli.
Ega mul rohkem polegi midagi rääkida ,sesmõttes ,et mul läheb kõik väga hästi.
Tahtis mainida ,et ma olen üliüliüli tänulik jumalale ,et ta on mind nii õnnistanud.Mul on super tore perekond ,mega haed sõbrad kes hoolivad ja mul on kõik olemas,missiis ,et mul ei mingit läpakat ja niipalju riideid kui mõnel aga siiski mul on kõik vajalik olemas.
God is awsome.Ma olen tänulik sulle Oleviste eest,et sa oled mind kokku viinud nii toredate inimestega.

No comments:

Post a Comment