Monday, May 9, 2011

Kuigi järgmise reedeni on korralikult aega,ikkagi ma ootan seda tohutult.Olen aru saanud ,et Oleviste on täpselt õige koht mulle,kus ma saan oma austust jumala vastu välja näidata.Michael ütles ,et me oleme alles niiöelda beebikristlased.Me ei peagi kohe jumala kohalolu nii tugevalt tunnetama.Aga ma olen teinud edusamme ,ja kui ma tunnen jumalat enda juures ,siis see on lihtsalt nii awsome tunne.
Täna on siis selline plaan ,et lähhen Michaelile linna vasstu ja siis sõidame Jürri.Sellel poisil on õnne.Ta võitis endale veel ühe läpaka,ja nüüd saab selle siit kätte.Ma siis aitan tal leida selle aadressi üles leida,eks saab veits seigeldud seal tehaste vahel.Nimest on aadress Põrguvälja tee 3.Kes teab see võib aidata.
















Ma panin siia mõned pildid Magi sünnast.

No comments:

Post a Comment