Sunday, May 8, 2011

See nädal tõotab tulla hea.
Üleeile oli siis ollis noortekas,nii mõnus oli.Enne seda sain ma Magnusega kokku.Käisime söömas ja siis läksime Rotermanni istuma.Ja mis plaan Jumalal on ?!Et me lõhki läheks:)? Nimelt kui olime ära käinud Hessis ,ja võtnud mõlemad ühe korraliku eine ,siis kutsuti meid jäätisesöömis võistlusele.Selle eesmärk oli süüa 15 sekundiga jäätis ära.ilmselgelt tundus see mulle võimatu.Aga näed üks tüdruk sai sellega hakkama .Hiljem pakuti meile veel tastu jäätiseid ,neid me küll ära ei söönud aga viisime olevistesse.Ollis tegi ruumi Michael.Kõik oli nii mõnus!
Teema oli täpselt mulle.Päeval ma olin pikalt mõelnud kas ma viitsin täna biiblit lugeda,kuid võtsin ennast kokku ja ikkagi lugesin.See on juba nii ,et mõndadel päevadel ei ole üldse sellist tahet.Igatahes,noortekal räägiti täpselt :mis te arvate milles?Piibli lugemisest.Jumal tuli mu hinge veel rohkem!
Peale jutlust,läksime näksima ,laud oli kaetud jne.Ja cmoooon,Magil oli sünna ju.Siis tõstsime teda ka üle KUUSTEIST KORDA!
Eile läksin Magnuse poole.Seal tähistati tema sünnat.Üli chill oli:) Hüppasime Joosepiga batuudil ja ma lendasin sõnaotsesmõttes väga kõrgele.Väääääga kipa.
Magi jäi ka rahule .Nii õnnelik ta üle.
Pärast tuli issi järgi.Läksime Prismasse ,kuna see on ainuke normaalne pood mis pärast kümmet ka lahti on veel.Ostsime emmele igast nänni ja värki,emadepäevaks no.
Täna hommikul ma ärkasin kuskil kella kuuest.Läksin alla korrusele küpsisekooki tegema.Näm.
Koristasin ära ja äratasin empsi üle ,tegin talle suure kallistuse ja andsin kaardi ,koogi,ja kingituse üle.:)
Super emps on mul!:)
Aga ma loodan ,et tänane päev tuleb ka awsome !
Lisan veel millalgi Magi sünnast pilte kui need veebi tulevad!

No comments:

Post a Comment