Thursday, May 5, 2011






















Seal oli taevas sinisem ja rohi rohelisem.See linn oli täpselt mulle mõeldud.Nii mõnus oli.Inimesed olid sõbralikud ,enesekindlad ja mis kõigetähtsam naeratasid ...
Et mitte nii poeetiliseks minna siis lisan siia ,et seal oli imeliselt hea shoppata,hinnad olid nii all kui vähegi saab .100 euro eest sain ma endale kaks koti täit asju,3 paari jalatseid,2 kleiti,retuusid ja hulgaliselt ehteid.Ohhh,heaveeen!
Esmaspäeval ,käisin mägedes.Camooooon,see oli lihtsalt nii ilus.Need väiksed tänavad.......

Eelmistest päevades siis nii palju ,et käsin mingipäev Ermoga väljas,ta aitas mind kohutavalt,pani aru pähe...:)
See inimene ei peagi olema mu sõber ,kui ma olen nii paha ja sallimatu...
Anni,Greete,Vanessa ja Anette käisid minu pool...Nad on ikka üle kõige
Homme lähen olli noortekale,hullult ootan!:)

2 comments: