Tuesday, May 24, 2011

Tuleb tõdeda seda,et ma pole siia jälle jõudnud kirjutada....
Aga nüüd ma parandan seda.
Nii alustame Pühapäevas.Pühapäeval läksin ma teenistusele,see polnud kuigi raske arvestades sellega ,et teenistus hakkab kell 12 ja mina läksin magama kuskil väga öösel.Igatahes,päeva alguses peale teenistust tundsin ,et see päev ei lähe kuidagi korda.Aga ma eksisin.Hiljem läksime Joosepi ja ta tüdrukuga sööma.Sõime ära ,läksid nemad kinno ja ma chillisin niisama.Sõitsin koju,läksin korraks Anettega välja ja siis linna tagasi.Linnas läksin Vineyardi teenistusele.Vinge oli.Pärast seda chillisime Anete ja teistega veits linna peal ja siis juba Anete poole.Plaan oli tema poole ööseks jääda aga ja kus sa sellega,mu armas isa sõitis värava taha ja viis mu koju:) Aga ikkagist üli hea päev oli.Äitäh teile!
Eilsest siis: Olin kodus ,tegime empsiga rabarberi kooki ja niisama lollitasime,uskuge mind mu emps on nagu alaealine.......üli armas mulle.
Peale seda tulid Anni ja Anette minu poole,läksime linna,naersime kadestasime neid kes shoppasid ja niisama chillisime.
Ja nüüd siis tänane päev.Täna olin ka empsiga kodus nagu tavaliselt,käisin koolist läbi ,ja siis Anette ja Anniga välja.Tegime NALJA.Aljoza(inside jokes)
Sain teada,et Magi ei tulegi seisule:D aga pole midagi,meil saab väga fun olema.
Suvi tuleb ka mega awsome:3d ,Oleviste,Punkti,Ülle laager hmm,muhusse kindlasti.....ja palju muud:)

No comments:

Post a Comment