Friday, June 10, 2011

Rõõmu kui palju....

Lihtsalt pole aega.....pole pole pole.
Alustan siis Muhumaa reisist oma super sõpsidega.Nimelt läksime me Grete vanaisa juurde.Ma ei oska seda sõnadesse panna,suvi oli lihtsalt nii kohal.Samas nendel kolmel päeval ei olnud mitte üldsegi Jumala lähedal.
Kohe väga kaugel olin.
Aga nüüd olen ma seal alguse punktis tagasi ,kus ma tundsin jumalat kohe väga hästi.Jah,ma palvetasin sellepärast ,et see aeg tuleks ja nüüd see tuligi.Äitäh sulle!
Muhust siis veel nii palju,et me saime need suured uksed värvitud väga korralikult ,saime rataste pärast õiendatud ,korraldasime paraja segaduse aga lihtsalt meil on juba nii ,et kõik sujub lõpuks hästi! Kas ma valetan?!Ei tea.....
Vähemalt ma tahan ,et see oleks nii:)



























Tuli siis tuli palju pilte,mina vaataksin neid rõõmuga!:)
Aga tänsest päevast siis niipalju,et olin koos Ollikatega Pirital.Vesi oli päris soe ,10 kraadi.Kuigi vesi nii soe oli läksime me ikka ujuma.Mõnus karastus.Natusime rannamõnusid ,mängisime võku.rääkisime ,sõime jäätsist ,nersime ,kuulasime muusikat,PÄEVITASIME. Ja veetsime koos toredalt aega.
Pärast seda läksime mc-i .Peaks mainima ,et minge ostke kõik seda kohutavat jäätise kokteili ,ja seiske sabas sellepärast ,et kõik masinad lihtsalt korraga surevad välja!!!-.-
Aga oma söögi ja joogi sain ma kätte,niiet mis ma ikka virisen.
Tänane noortekas oli lihtsalt FANTASTILINE.See on see koht mis on mulle kõige rohkem hinge läinud ja kus ma sain kõige rohkem Jumalat tunda.Mõtlesin järsku,et mul on lihtsalt sellel hetkel ,sellel momendil nii hea olla,et see võikski jääda alatiseks nii.
Pärast seda suunusime Anettega Kalju kogudusse,kus ootas meid Elise!!
Ta on lihtsalt nii kallis,tegelt tema mind Olevistesse tõigi ja ma pole temaga saanud üldse viimasel ajal rääkida,aga ma tõesti püüan seda parandada
Siis tulid mu kõige cuulimad vanemad mulle järgi ja me sõitsime koju ainult naeredes,on nad ikka kanapead mul!:)

No comments:

Post a Comment