Wednesday, June 15, 2011

Sõbrad!

Heloooou
Eile käisin empsiga Tartus.Chill oli.Sain aru ,et see on lihtsalt megag ,et suguvõsas nii ägedad inimesed on.Seeselleks,käisin kaltsukates,sain endale ühed platvormid ja ROOSA kampsuni:)
Ei tea miks üldse raisata raha mingisuguste Cucci ja Sutsi asjade peale?
Jumal on meid nii paljusid õnnistanud ,et meil üldse riideid ,süüa,elukoht,sõbrad ja pere on.
Tänasest siis nii palju,et läksin suurte ootuste ja lootustega Gag-i jutule,ega ma sealt midagi väga head ei oodanudgi ja ega seda juhtundugi.Ei saa sinna kooli.Pettumus,see oleks täpselt hea olnud.Aga siis hakkasime empsiga mõtlema Kunstikooli peale .See oleks väga vägev.Tädi andis ka täiega indu juurde ja nüüd on see soov ,et tahaks sinna.Kui see väga teie aega ei võta siis paluksin teil sellepärast palvetada,sest see on mulle tõesti väga oluline.Muidugi teen seda ise ka.
Pärast seda masendavat olukorda läksime empsiga lõbustuseks kinno.Nimelt käisime Arthurit vaatamas:) .Eks ma siis soovitan -see oli päris hea.
Aga põhiteema mis on ,on siiski koolilõpupiknik mis toiumus pühapäeval .Mega fun oli,jumal oli sajaga kohal:)









Pühapäeval käisin Greetega ujumas ka
Olen hullult õnnelik ,et sain selle tüdrukuga kahekesti ka veits olla .Seda ei juhtu tihti.Teadmiseks sulle,et kui sa loed seda siis mega palju õnnistusi ,kallisi ja mainin ära ,et sa oled vägavägaväga super sõbradda ja üks neist neljast kes on mulle hullult kallid ja olnud mu kõrval koguselle aja! 



Ühel ilusal suvepäeval käisin ma ka Ollikatega rannas
Hästipalju inimesi sai lõpuks kokku ja veetsid hullult toredat aega koos!
(kui ma juba sellest rääkinud pole-.-)
Aga noh mida rohkem seda uhkem!







                                                                  Ja siis muidugi see!!!!

Ja siis muidugi see!!!!

No comments:

Post a Comment