Tuesday, September 20, 2011

Mailisele!:)

Heipppa:)
Lugesin just Mailise blogi ja Mailis sa ei ole maalilma halveim blogija:)Tahad ma seletan lahti kes on maailma haveim blogija?
*Vaatab oma blogi ja mõtleb oh lahe followijaid on juurde tulnud....aga ma ikka ei viitsi kirjutada....lähen õppima...ei lähen feissbuuki...eii lähen tumlrisse....ei kuulan muusikat.
*Vajutab juba linki New Post....kõik on hästi ja ikka ei tule seda kirjutamist....
*Midagi väägga inspireerivat on toimunud vahepeal....midagi lahedat ,midagi toredat...aga vaatab seda ekraani ja mõtleb no kes ikka viitsib lugeda mu tegemistest...lähen kuulan muusikat :)(ja feissbuuk):)
*Loeb teiste blogisi ja loeb ja loeb ja õteb ,et niii täna on see erakordne päev kust ma võtan ennast kokku ja kirjutan...aga kus sa sellega!
Ilmselgelt ma rääkisin endast!
Kallis Mailis...nii armas oled!

No comments:

Post a Comment