Tuesday, September 20, 2011

September...

Käes on sügis.Käes on sügismasendus.Käes on kool.Käes on uued tunded,uued näod,uued õpsid,uued klassikaaslased käes on uus!
Ma ei lase sellel sügismasendusel peale tulla....see kord on mul abiks Jumal.Tema aitab ja hoiab selle masenduse ja need kurvad mõtted eemal.Tema aitab:)
Eile rääkisime Hannesega päris pikalt minu muredest....ma ei taegi ....aga alati kui ma olen kellegagi kahekesti tulevad juttu minu mured ja probleemid.see on üks uus ,negatiivne asi mida ennem ei olnud.Võibolla ongi asi selles ,et nüüd ma olen avatum ,jagan ennast ka teistega...sest kas me tahame uskuda või mitte on ka mured üks osa meist.Neid lihtsalt peab olema:)Kui ei ole siis kaevame nad ikka kusagilt välja.Ei tea kas see kehtib kõigi puhul aga minul nii on:)
Üks mu eesmärkideks on olla õnnelikum inimene...liiga palju aega läheb raisku virisemisele,mõtlemisele ja miks me ei võiks nautida ka elu siis kui on kool:)
Sügis on imeline aastaaeg ja ma usun ,et ta on üsna kade suve peale kuna suvi annab inimestele niipalju lusti,uusi tutvusi ja rõõmu,niisiis armastagem ka Sügist!

Eile oli Alfa...pärast seda oli veidi selline ebameeldiv tunne.Selline mis ma tegema peaksin:)Aga sain rääkida ja leitsin lahenuse õhtul voodis olles...mõeldes ja uinudes ..hommikul oli kohe palju parem:)

Kiri Jumalale:
Kallis Jumal....kirjutasin ükskord feissbuugis ,et ma tahan võtta aega kasvõi paar minutit ,et ma ei ütle midagi ...ja tahan sind tänada ainult selle eest mis sa teinud oled..ei ...ei ma ei taha soovida midagi...ei taha paluda.Tahan tänada! Ja tahan leida aega sinuga kahekesi olemiseks rohkem.
Mul käivad peast läbi väga imelikud mõtted...mõtlen ,et kui ma suren noorelt mis ....mis siis juhtub.Minuga läheb kõik hästi ...aga minu vanematega...sõpradega kes pole veel kristlased...nemad ei tea kui heasse kohta ma läksin ...nemad ei tea ,et ma näen lõpuks oma suurimat iidolit.Nemad ei tea ...et minu jaoks ei ole see rakse.Lähen palju paremasse kohta kui see siin maapeal.Sina oled mulle täpselt määranud sellise tuleviku ,oleviku ja mineviku .Olen sellega rahul...ilmselgelt on su plaan imeline ....:)
Aitäh sulle nende inimeste eest keda ma see aasta veel kohtan ...saan tuttavaks ja õpin tundma,tahaksin kuulda nende lugusid kuidas nemad sinu leitsid ja seda kui palju nad sind armastavad!
Nii hea on näha pühapäevastel teenistustel kuidas inimesed tõstavad oma käed Sinu poole ja ülistavad...kui pühendunud nad on...missiis ,et nende elus on olnud kohutavaid takistusi..kuid me kõik õpime oma vigadest kui me seda vaid ise tahame.

Tuli päris pikk jutt...aga mitte keegi ei öelnud ,et sa pead selle läbi lugema,sa ei ole selleks sunnitud...lihtsalt....see on koht kuhu saan enda mõtteid kriblada ja see on üks boonus kui ka teile meedlivad minu mõtted:)
Kallistan teid ja elage koos Jumalaga ,mõelge ta peale,kuulake teda,palvetage,ülistage ja armastage!:)
Veidi pilte mis inspireerivad mind...uskuge või mitte aga piltides on jõudu:):)



























Oleks pannud rohkema aga.....seivimine on üpris mõtetu tegevus:):)
Pakaaaaaaa!:)

No comments:

Post a Comment