Thursday, September 1, 2011

Uus algus...

Uus algus....jah!
Räägin teile oma fantastilisest ja toredast 1.septembrist:)
Päev hakkas nii ,et tulid chikid külla ja rääkisime veitsa juttu:Mõtlesin siis minna ja lasta ka endast veitsa pilte teha:)Mõeldud tehtud!
Suundusin empsi ja issiga Vhk-aktusele.Midagi hoopis teistsugust ...kui seitse aastat iga 1 .september:)
Selline väljapeetud,ja igaviimane kui poiss oli ilusti riides.Kiitus neile:)
Klass on tore,klassijuhataja on tore missiis et ma tast umbes kilomeeter pikem olen:)
Ühesõnaga üks tore,emotsionnalne,üllatusterohke 1.september!
Tuli mõte kurnata teid ka pisut piltidega....vaatasin oma postitusi ja ma polegi lisanud siia pilte viimasel ajal:)
Homme näeme kõik Olevistes!!!!!Tuleb tore filmiõhtu:)
Üritan mitte panna niipalju naerumärke ....aga ma olen õnnelik.Hetkel läheb kõik nii nagu ma olen soovinud.Jumal on mu parim sõber.Ma saan talle kõike usaldada.Ta on.....hmm.....nii usaldusväärne!!:)jah usaldusväärne on õige sõna!:)Ma armastan teda !!!!
See postitus on kuidagi selline lohakas...minu vabandused:)On üsna hilja ,vabandan siin ennast välja:)



                                                              Üks tore õhtu sõbudega!!!









                                                           Head uut algust teile kõigile!!!

No comments:

Post a Comment