Thursday, September 1, 2011

Palve.

Tere:)
Viimane postitus oli kuidagi väga selline ......emotsionaalne ,minule  vähemalt:)
Võibolla tuleb see samasugune .Ma ei tea:)
Räägiks mis eile toimus.Eile siis olin empsiga linnas .Ühtäkki sain kokku Andu ,Netu,Sofi ja Seidiga:)Rääkisime pisut ja siis läksin ära:)
Helistasin Anettile ja küsisin mis teoksil ja siis läksime koos Viimsisse:)
Okei nüüd sellist deeeepi osa veits.Ma ei tea mis see film kellegi jaoks tähendas mis me vaatasime aga mulle .....see läks kuidagi eriti korda.Ma võibolla sain aru mida ma tegelikult peaksin tegema.Ja sellele järgnes palve....ja ka see palve ....ka see oli kuidagi niiiniiiii tähendusrikas!Ma ei taha olla selline lollike.Tahaks midagi oma elult .Tahaks saavutada midagi.Mul on selline tunne ,et olen kuidagi tühine.
Ma olen oma sõpradega ülimalt rahul ,nad on hoolivad,armsad ja paljudki muud.Perega olen ka rahul mul on megad vanemad .Kõik on tore.Aga ma ei tea mida ma ise tahan.Mingisugune soov mul on ,aga ma täpselt ei saa aru:)
Eile Jumal juhatas mind sinna kodugruppi ,et ma saaksin endas rohkem selgusele jõuda ,et ma saaksin mõelda.Ja seda ma ka tegingi.
Filmis kirjutas üks väike poiss iga iga iga päev Jumalale kirju.See on fantastiline kui ta uskus.Isegi kui ta elus midagi erilist ei muutunud.Siiski ta sai oma palvetele vastused...

Kallis Jumal
Hetkest mil Sina minu ellu tulid olen ma :sõbralikum,hoolivam,armastan ennast rohkem.Mitte ,et ma mingisugune ego oleks aga sina lõid mu selliseks . Ma ei ole olnud kõige parem kristlane ja ma arvan ,et keegi pole, sest meil on kuhu arenenda.Aga ma tahaksin väga lugeda rohkem piiblit .Ma tean ,et see on minu teha aga....siiski ma palvetan sinu poole.Mul on praegu millestgi puudus .Ma ei tea.Mul oleks justkui mõnest hoolivast inimesest..mitte ,et neid poleks aga lihtsalt ....lihtsalt :)Tänu sinule tean ma Joonat,Annaliisi,Sannut,Laurat,Mariliisi  neid kalleid kalleid Tartukaid.Keda ma nii väga igatsen.Üks palvest oleks ka ,et ma saaksin neid juba näha ...mul on neid vaja :)Nad on olnud väga toeks.Kallis Jumal ,ma palun ka sinu kätte selle 1.septembri.Kõik kes lähevad uude kooli,et neil oleks seal turavline ja nad leiaksid endale sõpru keda ei kotiks kas nad on kritlased võimitte.Ja ,et me saaksime muuta midagi seal uues kui ka vanas koolis.Mina usun ,et ma saan midagi muuta.Võtan selle endale eesmärgiks!!!
Kallis Jumal äitäh ,et viisid mind kokku nende kallite inimestega Olevistest.Kui neid ei oleks chilliks ma kuskil Virukeskuses :):)Ka nemad on olnud väga hea tugi .Saan kurta ,saan naerda,saan Sinust rääkida.
Palvetan ka selle pärast ,et meil Annil,Vanessal,Gretel,Anetel ,et meie vahel oleks sama hea sõprus edasi kui on olnud 10 aastat,et see kool ei muudaks meie suhteid!:)
Kallis Jumal ma niii armastan sind!!!Usaldan kõik Sinu kätte!!!

No comments:

Post a Comment