Sunday, October 2, 2011

Hei.
Ma olin juba kirjutanud siia päris pika jutu oma nädalavahetusest...kui milleks ?
Ma kuulan ülistust,mõtlen miks ma nii palju tahan ja nii vähe annan,mõtlen ,et kaks nädalat pole midagi juhtunud.Kõik veerem samas tempos edasi ja muutusi ei ole!Inimene kes sai mulle juba heaks sõbraks on kadunud kuskile.Homme on alfa.Täna ei jõudnud teenistusele.Õiendasin ema ja isaga raha pärast ja olid niisama depsekas ja siiski läksime ja ostsime mulle uued teksad.Mis värk on.Kas ma olengi nii isekas.Ma pole lugenud nüüd piiblit teab kui kaua.
Ma vist olen armunud.ma ei tea.Ma ei tea mida see ju tähendabgi,kas see üldse on minu puhul võimalik.
Päris palju küsimusi.
See on veitsa sama kui ma hakkasin kristlaseks.Oli küsimusi nii palju,ja neid on ja neid tuleb.
Kell on seitse ja mul on tunne justkui oleks öö.Homme peab ärkama kuuest ja koju jõuan alles kuskil 11 õhtul.
Olen väsinud.

No comments:

Post a Comment