Sunday, September 25, 2011

September

Heihopsti.
Paar viimast päeva on olnud ikka täitsa mõnusalt paha tujuga.
Kuradi käsi on ikka täiega mu usuelu kallal,aga ma ei anna alla.Mõtetu...ma olen nii palju vaeva näinud...ma armastan nii Jumalat ja siis nüüd nii...juba päris pikalt ja pikalt.Vahelduvate perioodidega on see masendus.
Millestgi on nii puudus ...kellestgi.
Igatseb kedagi...kindlasti Jumalat ...aga ka siin maises elus on mul vaja kedagi...praegu.:)
Igatahes...reedel oli väga lahe päev.Kool muidugi mis oli ka üpris tore...peale seda noortekas ja siis...ootoott..Noortekas mis oli fantastiline..kõik oli paigas ja hästi.Peale seda läksin Anete poole võtsime oma sada asja ja läksime pildistama Vanalinna.Esimene peatus-Mäci wc.Ilmselget on naistel suurem vetsu vajadeus kui meestel.See on uskumatu kui palju inimesi käi läbi nende 5 minuti jooksul ok 10 võibolla 15 minuti jooksul kui me seal olime:)Lahe oli vaadata kuidas kõik vaatavad kuidas ma riideid vahetan ja kui mulle midagi ei sobi siis itsitavad:)Aga pole hullu...:)
Suundusimegi pildistama...väga mõnus öö oli.Naersime ja mu stilist ja lahe fotograaf olid oma ala proffid ilmselgelt ..kui stilist ronib seina PEALE ja kukub alla:)väga profesionaalne:)
Hommikul juba koju...ja päev möödus magades..aga väga hea.olen veidi rohkem puhanum:)
Homme on alfa....väga ootan.ootan mis see endaga kaasa toob.
Varsti näete meie fotoshuuti pilte ka.
Minge kõik õppima!!!Headööd!

No comments:

Post a Comment