Saturday, October 8, 2011

Paneb mõtlema miks on mu valikud nii valed?
Isegi kui mitte väga siis see süütunne mis präast jälitab on valus
Olen teinud paari viimase päeva jooksul päris mitu halba valikut.
Aga aitab põdemisest.Ma usun ,et kus ma läksin ,seal oli ka minust kasu:)
Täna ootab ees veel üks super awsome girlsnight.
Ma olen terve päeva istunud kodus arvuti taga ja söönud,kuulanud muusikat,töödelnud pilte,ja vaadanud inspireerivad fotosi:)
Üldse ei kahetse seda.Virisegem need vanemad palju tahes.Aga ma olen nende 6 või 8 tunni jooksul kus ma olen stabiilselt arvutis istunud saanud ka hulga targemaks,muidugi oleks see ka juhtunud arvatavasti kui ma oleks teinud aias tööd või koristanud tube.Näiteks oleks saanud tundma õppida lähemalt tigusi või tolmurulle.
Ja ilmselt olen ma võtnud ka hulganisti juurde hihi.
Aga ma arvan ,et see oli vajalik...mitte juurdevõtmine hehe...vaid see arvutis passimine.Sest ma olen tõesti terve nädala käinud ilusti koolis.okei väljaarvatud ükspäev.Igalpäeval on umbes kaheksa tundi ja ma olen selle puhkuse ärateeninud....väljaarvatud mu silmad:)
Igatahes järgmine nädal ma kavatsen olla energilisem...hmm...noh ei kavatase peaaegu uinuda tundides ja tulen linnast õigel ajal koju.Haridus eelkõige:)








Jumalaga on lood hästi,meie suhe on pragu lahe...lihtsalt lahe:)Usaldan ja räägin!:)

No comments:

Post a Comment