Wednesday, August 24, 2011

Heii
Täna oli päris tipptopp päev.Esmalt läksin täiesti lootusetule jutule vhk-sse .Alguses ei olenud asi kiita ,aga pärast juba...ai kuidas saab kiita:)Selle pika jutu peale sain ma sisse ,maailma parimasse kooli.Ma ausõna ei kujuta ette kuidas seal on ,aga sisetunne on lihtsalt kohutavalt hea...
Peale seda rõõmsat uudist läksin Joosepi juurde Tammsaare parki,rääkisime juttu ,Joosep trolos ....mida ma ei pane pahaks ,sest see on tema puhul juba tavaks.
Järsku keerasin ennast ja nägin ,et mu taga seisab Anna-Lea.Nii hea meel oli teda näha.Kallistasime tugevalt ja rääkisime kuidas meil läinud on:)Kohevarsti tuli Magnus ja läksime talle teksasi valima-peaks ikka tõdema ,et meestel on mõningad riided ikka 100% nunnumad kui meil ....tüdrkutel:)
Natuke diiiiipiii juttu ka:)
Arvasin ,et .....ma tõesti ei teagi mida ma arvasin.Mu ristimine oli kõik nii ilus ja see ei olenud kohe kindlasti ainukordne ja ....ja lihtsalt ühekordne emotsioon.Aga hetkel on midagi millest ma nii puudust tunnen.See polegi Jumal ,Jumalaga on mul isegi praegu päris hästi...Ma ei teagi millest.Võibolla sellest ,et keegi kuulaks mu lihtsalt ära ja ei ütleks midagi sellist nagu igaühele vaid tõesti mõtleks selle peale mis ma ütlesin....ma tean ,et seda teeb AINULT Jumal ...aga pragu on kedagi kes oleks ....toeks
Selline tunne on ,et ma olen oma muredega üksi .....aga leiame kindalsti siit midagi positiivset ja ma olen kindel ,et see läheb üle.:) Täna oli selline imelik asi ,et ühe inimesega oli nii...et ...et ta nagu teaks mida ma tunnen ...võibolla ma eksin,ja tema ei tea midagi.Aga siiski.Nagu ta teaks mida ma tunnen....
I love you God!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment