Saturday, August 27, 2011

Tsau....
Eile oli üprisgi tore päev :)
vabandage mu kirjavigade pärast ,aga perekond Palmikute noorima lapse läpakas sakib!!!Ja seda mitte kuidagi tuimalt vaid ikka vihaga!!!


Pärast eelmist Tommi jutlust olen ma hakkanud käituma vastupidi kui peaks...ausõna ma väga üritan seda parandada.Võibolla on asi selles ,et nüüd ma lihtsalt pööran sellele tähelepanu rohkem kui varem.Olen hakanud vihastama ....nagu vihastama- vihastama:)ja kuidagi solvan ....ja pärast kahetsen ja siis kuulen PUNANE!
See oli üks teema millest ma tahtsin kurta.
Minu arust ongi blogi see ...tänapäeva moodi päevik ,kui meie vanaemad ja emad kirjutasid oma roosadesse ja nunnudesse päevikutesse oma muresid siis minul on selle jaoks blogspot.Ja tunnistagem ,et see on ikka tunduvalt mugavam...virisegem need vanemad palju tahavad ,et see tänapäeva tehnika ...:)See on minu arvamus!:)
Eile oli....selline suvepäev.Soe,sõbrad,palav,palav,palav!!!
Plaan oli olla kodus terve päev ja õhtul väljapuanuna minna noortekale...aga ei.Läks nii ,et lõpuks olin ma pirital Seidi,Cätu,Magnuse,Nemo,Joonase ja Anduga:)Kõvad mehed nagu me oleme käisime ka vees ära.Mina ja Andu.Ei olnudgi nii külm!:)Pärast mängisime veitsa kartulit ja peesitasime ...
Noortekas oli hea,hea,hea.Eriti ülistus.Selline mõnus ja soe tunne oli sees.
Peale noortekat läksime Joonase,Gerli,Magnuse,Nemo,Amandaga kohikutesse:)
See on niii niiii hea kui sa kõnnid läbi õhtuse pimeduse ja nende mõnusat valgust andvate tänavalapide mööda vanalinna.:)
Igatahes ma pean nüüd jooksma!!!Oli hea teile kurta siin oma muresid....kasutan seda peagi jälle .Tsaukiiiii


No comments:

Post a Comment